Jack sparrow herself - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu Jack sparrow herself - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu

Jack sparrow herself

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

23 Januari 2014 | Aruba, Bubali

2 dagen stage helemaal alleen! Het was heel leuk! De kinderen vonden het gezellig maar ook wel lastig. Ze spreken voornamelijk Papiaments dus met veel geduld van 2 kanten, kwamen we uit alles. Zelfs een lekkere uit de hand gelopen ruzie!
Verder ben ik natuurlijk weer heerlijk naar het strand geweest en heb ik hier het uitgaansleven ontdekt.
Stappen is hier heerlijk! Doordeweeks tot 1 en in het weekend tot het licht word. (Nee mama, zo laat heb ik het nog niet gemaakt haha)
Zondag ben ik lekker met Renate en Noah naar baby beach gegaan. Dat is aan de andere kant van het eiland. Een mooi wit strandje met een heel stuk in het water waar Noah nog gewoon kan lopen. We hebben nog een extra ritje gemaakt in een grooote jeep. Heel gaaf!
Renate en ik hebben nog lekker geshopt. Een leuk kastje met roosjes voor in m'n kamer, heel gaaf!
Weer lekker een dagje stage gehad. En ik heb voorgelezen. Dit staat niet op het rooster maar is ook voor deze kinderen erg leuk. Ik heb voorgelezen uit juf Rommelkont. Lekker passend zoals jullie weten. ;) dus ik stampte als de boze directeur door de klas.
Even later ging er een vinger omhoog. Juffrouw? Toen je zo door de klas liep, leek je op die.. Je weet wel piraten of the carribean? Ja? Op Jack sparrow! Hahahah okeeee... Nou dank je! :p ik ben benieuwd hoe vreemd ik eruit zie! Met Thanks to Mirjam die mij het boek heeft gegeven als afscheidscadeau!
Zoo.. Vanavond ga ik misschien ook nog even lekker stappen! Heerlijk! Xx

  • 23 Januari 2014 - 07:39

    Mirjam:

    Hahaha wat heb je een lekker leventje daar. Je lijkt inderdaad sprekend op jack sparrow ;-)
    Wat leuk dat je juf rommelkont voorleest, kun je toch nog een beetje aan me denken.
    Stap ze!!
    Liefs Mirjam

  • 23 Januari 2014 - 11:39

    Mama:

    Ik zei helemaal niks!Als jij wilt stappen...moet je vooral doen. Leuk he op Baby Beach. Was ons favoriete stand. Zo stil en mooi. Heb je al een onderwerp uitgekozen voor je project? Veel plezier! Ik tel de weken af...tot maart.

  • 23 Januari 2014 - 14:20

    Laura Kester:

    Ha Marjolein,

    Het klinkt alsof je het enorm naar je zin hebt! (En ik ben best een beetje jaloers op zulk lekker weer! ;-) )
    Je kluisje stond even leeg na je vertrek, maar nu heb ik weer een nieuwe kluisjes-buurvrouw, kijken of ze ook zo lekker meezingt als jij! :-)
    Geniet ervan op Aruba, de tijd gaat snel genoeg!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanuit school ga ik 4 maanden stage lopen op het mooie eiland: Aruba! Ik zal hier zo vaak mogelijk berichten en foto's posten!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 5710

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 14 Mei 2014

4 maanden stage op Aruba

Landen bezocht: