Dag 3.....! - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu Dag 3.....! - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu

Dag 3.....!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

11 Januari 2014 | Aruba, Bubali

In de ochtend kwamen de kindjes weer langs, de meeste ken ik nu onderdehand. Wat een liefjes! (Vooral als ze slapen)
Vandaag is het da dag van het ophalen van mn autotje, kennismaken op stage en de plek met onwijs mooi uitzicht.
Samen met Renate en een vriendin van haar ben ik naar Mipos gereden, waar mijn gehuurde auto klaar stond. Een mooi liefig rood autotje, lekker afgetrapt door vele anderen voor mij stond buiten voor me klaar. Na wat dingen geregeld te hebben met het (ontzettend NIET intelligente blonde) meisje van de receptie, liepen we een rondje om de auto. "Ik zie niks ergs, alleen hier een klein deukje", zei ze. Dus wij liepen met z'n 3en ook een rondje om de auto. Uiteindelijk kwamen er ongeveer 10 dingen op haar lijstje, die ze "oh ja! Nu je het zegt." over het hoofd had gezien.
Dus een half uurtje later en een autosleutel rijker, konden we gaan. Want kwart over 1 moest ik bij mn stageadres staan.
Eerst even getankt en vervolgens onderweg gegaan naar de Bon bini school.
De directrice en mijn mentor Susanne stonden al buiten te wachten toen ik mijn rode gevaar voor de school parkeerde. Susanne liet mij het lokaal zien, de methodes, de spulletjes in het lokaal, het weekrooster en de andere lokalen en leerkrachten.
Aankomende week zal ik daar de hele week zijn, maandag dinsdag en woensdag met Susanne. Donderdag en vrijdag heeft zij cursus en was er nog niemand die de klas kon draaien. Met de vraag of ik dat zag zitten. Nou eh JAAA!! Natuurlijk! Super gaaf! Dus bij deze aankomende donderdag en vrijdag sta ik alleen voor mijn groep 6!
Onderweg terug naar huis reed ik langs een mooi stukje van Aruba, dus draaide ik om en ben ik daar gaan kijken. Even lekker uitkijken over de zee en een paar foto's gemaakt.
Na even lekker thuis gezeten te hebben, met de kindjes die er nog waren, ben ik weer weggegaan. Nathalie (een meisje dat werkt in de dagopvang van Renate) raadde mij aan om naar het restaurantje van de vuurtoren te gaan.
Het was ongeveer 10 minuutjes rijden, maar om er iets langer over te doen ben ik onderweg weer gestopt op een mooi stukje van het eiland. Ook hier heb ik wat foto's gemaakt en lekker gezeten in de zon, langs de zee.
Eenmaal bij het restaurantje van de vuurtoren had ik het mooiste uitzicht van de dag. Het was daar echt prachtig, niet te beschrijven! Daarom heb ik een paar foto's moeten maken! Ik heb hier lekker een appelsapje gedronken en een pizza (natuurlijk Margharita) besteld en daar lekker opgegeten in de zon. De bediening was erg aardig en ik heb er wat mee gekletst.
Tijdens het afrekenen bleek dat de ober korting voor mij had gereregeld, omdat ik had gezegd dat ik hier voor 4 maanden zou zijn en hier zeker terug zou komen.
Hierna weer lekker eventjes thuis gezeten. Waarna ik lekker naar de cafeetjes ben gegaan. Daar waren allemaal kraampjes en gezellige mensen. Daar eventjes rondgelopen en lekker gezeten. Een mooie armband gekocht en een dingetje voor in mn haar.
Toen was het tijd om lekker te gaan slapen.
Zometeen ga ik lekker naar het strand met Noah!

  • 11 Januari 2014 - 16:17

    Jos:

    Veel plezier op het strand:)

  • 11 Januari 2014 - 17:18

    Mama:

    Wat voor autootje is het? Wel een vertrouwde kleur, he!

  • 12 Januari 2014 - 20:18

    Mariska:

    Klinkt heerlijk allemaal Marjolein! Wel heel spannend dat je donderdag en vrijdag al helemaal zelfstandig voor de klas moet joh! Heel veel succes in ieder geval! Geniet ervan!
    Liefs!

  • 13 Januari 2014 - 21:57

    Lysan:

    Dushi, ik ben nu al een trouwe fan die al je verhalen leest. En ja ik blijf je volgen. Je schrijft echt leuk.
    Ook je foto's maken mij wel een klein beetje jaloers. Oja mijn zangtalent wordt al beter in BT. Ben hard aan het oefenen om jou te overtreffen.

    Geniet lekker van het strand en al het leuks

    Ayo

    Liefs Lysan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanuit school ga ik 4 maanden stage lopen op het mooie eiland: Aruba! Ik zal hier zo vaak mogelijk berichten en foto's posten!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 5717

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 14 Mei 2014

4 maanden stage op Aruba

Landen bezocht: