Einde van dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu Einde van dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu

Einde van dag 1 en dag 2

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

10 Januari 2014 | Aruba, Bubali

Gisteren nog lekker samen met Renate hamburgers gegeten. Ze waren echt heeeeeerlijk, lekker groot met bacon alles! We zijn nog langs het werk van Renate gegaan waarover zometeen meer. Toen weer lekker slapen want het zou weer vroeg dag worden.
Om 7 uur kwamen de eerste kindjes, dus ik werd half wakker en kwam rond 8 uur de woonkamer in. Overigens goed te doen want dan kom ik vast in het schoolritme. De scholen zijn hier open van half 8 tot 3 over 1.
In de ochtend lekker boodschappen gedaan, aangezien mijn pinpas nu wel werkt.. Tip voor iedereen die langs komt: zet je pinpas op wereld, die van mij stond op Europa en daarmee kom je hier echt niet ver.
Rond 12 uur reden Renate en ik richting haar andere werk. Ze werkt bij señor Frits, daar gaan jullie geheid nog meer over horen. Het is een hele leuke tent, je kan er lekker eten (mini hamburgertent met super lekkere frietjes, ja weer hamburgers!)
, lekker drinken en lekker dansen! Gisteren heb ik daar al gedanst, lekker met de werknemers een standaard dansje! Heel grappig.
Lekker wat gedronken daar en daarna naar het strand gegaan, lekker winkeltjes gekeken! En alle foto's gemaakt die ik op Facebook heb gezet. Ik zal morgen nog wat foto's maken en dan zal ik mezelf er wat vaker opzetten. Gelukkig is dat het nieuwe woord van 2013, selfie!!
Nog even heerlijk in de bar gehangen met Renate en haar collega's tot ze klaar was met werken. Nog meer boodschappen gedaan en op naar huis.
Pastatje gemaakt voor ons drietjes (Renate, Noah en ik) waarna ik aan jullie dacht en nu lekker dit berichtje schrijf!
Morgen meer foto's en selfies, ik ga m'n auto ophalen en voor de eerste keer naar m'n stage!!!

Ik zend jullie zoveel mogelijk zon en warmte door vanuit hier enkele veel liefs!!
Ps: reacties vind ik leuk, mag ook via app of Facebook!
Pps: mijn Skype adres vind je in mijn eerste reisverslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanuit school ga ik 4 maanden stage lopen op het mooie eiland: Aruba! Ik zal hier zo vaak mogelijk berichten en foto's posten!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 5722

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 14 Mei 2014

4 maanden stage op Aruba

Landen bezocht: