Vlucht, aankomst en dag 1 - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu Vlucht, aankomst en dag 1 - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Marjolein Smit - WaarBenJij.nu

Vlucht, aankomst en dag 1

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Januari 2014 | Aruba, Bubali

Spannend! Mijn vliegtuig vertrok om 12 uur, dus mijn uitzwaaicomite en ik waren er al rond half 10. Mijn bagage afgegeven en nog even wat drinken. Kwart over 10 ging ik door de douane en liep ik richting de gate.
Nog even een belletje van mijn broer, gelukkig maar want het was een behoorlijk stuk lopen door Schiphol.
Daar aangekomen stond er een lekkere rij om door de check te kunnen. Renate stond al in de rij met Noah. Alles gecheckt en ze vonden geen illegale dingen bij me ;)
We konden al gauw het vliegtuig in en we vertrokken rond 10 over 12.
Wat een lange vlucht! 11 uur vliegen ongeveer, dus heb ik 3 films gekeken. Waaronder les miserables, het is wel echt een mooie film. Een paar rondjes gelopen en een heleboel eten en drinken gekregen.
Aangekomen op Aruba, alles ging lekker relex, lekker rustig en absoluut niet snel. We liepen door de douane met een stel dronken Russen achter ons, altijd fijn!
De vriend van Renate haalde ons op en we brachten onze spullen naar hun huis. Daarna zijn we gaan eten bij de Tacobel, hele lekkere frietjes!!
Eenmaal terug in hun huis ben ik maar gelijk gaan slapen, ik was kapot! ;)
Rond 7 uur ben ik opgestaan en waren er al een heleboel mensen hier in huis. Renate heeft een tijdje terug haar eigen kinderdagopvang gestart, dus momenteel zijn er 14 kinderen (waaronder Noah) in huis en 2 leidsters. Gelukkig kan ik goed met kinderen want deze 4 maanden gaan waarschijnlijk vol zijn met kinderen! (Die hoef ik dus echt even niet meer te zien als ik weer thuis ben!! Behalve natuurlijk mijn groep 7 en m'n scoutingkindjes!)
Lieve allemaal, dat was het wel weer! Ik ga zo even proberen om dit alles op Facebook te krijgen en nog wat foto's toe te voegen.
Voor degene die willen skypen: marjolein.smit1
Xxx

  • 08 Januari 2014 - 17:12

    Mama:

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. Van uitslapen zal daar niet veel terecht komen met zoveel kindjes in huis, haha! Nu lekker wennen...vrijdag je eigen autootje op halen, kun je het eiland goed bekijken! Vooral de stranden, in het zuiden is BabyBeach heel mooi en rustig. Veel plezier!

  • 08 Januari 2014 - 17:59

    Eva:

    Dat klinkt goed. Fijn dat je de vlucht door gekomen bent, toch maar geen "how I met you mother"?^^
    Wat een drukke boel zeg, maar vast heel gezellig. Heel veeel plezier en ik ga al je blogs lezen =D
    Oh en ik zal je even toevoegen op skype:)
    xx

  • 08 Januari 2014 - 18:05

    Monique:

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. 11 uur is wel heel lang zeg! Gelukkig had je leuke films! Leuk ook om te lezen wat je allemaal meemaakt. En wat wen boel kinderen! Liever jij dan ik ;)
    X je liefste (stief)zus

  • 08 Januari 2014 - 21:14

    Anne:

    Oh lieverd, wat heerlijk allemaal. Gezellig met allemaal kids in huis, past helemaal bij je! Geniet ervan :) Dikke kus uit Nederland

  • 09 Januari 2014 - 20:32

    Jose:

    He lijn,
    Fijn dat je goede vlucht hebt gehad!!!! Lang ook, vind 1,5 uur autorijde lang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Vanuit school ga ik 4 maanden stage lopen op het mooie eiland: Aruba! Ik zal hier zo vaak mogelijk berichten en foto's posten!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 5724

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 14 Mei 2014

4 maanden stage op Aruba

Landen bezocht: